ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

فصل امتحانات

1391/10/9 19:14
698 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممم

دوباره فصل امتحانا رسیده و من مثل دوران مدرسه استرس گرفتممممممممممماوه

البته الان خیلی استرس شیرینی هستش جون با میل و علاقه دارم درس میخونم ولی فقط از یک چیز ناراحتم اونم این که ارامشی رو که همیشه به شازده کوچولوی خودم میدم توی این دو سه هفته نمیتونم بدم البته چون من از الان درساما میخونم تا اخر دی که امتحانات هستش دیگه فشار زیادن به من و خونوادم نمیاد اخه به من لغب بچه .... خون میدنخندهببخشید نباید اصطلاحات بد به کار ببرم اخه دیگه مامان شدم و باید با ادب باشممممممممممممممم

از این حرفا بگذرییمدوست دارم برای ارمانم مطلب زیاد بزارم ولی اولا وقت ندارم دوما زیاد خوب بلد نیستم بنویسم ولی الان میخوام چند تا عکس بزارم

اینم دائی مصطفی من هستش که دانشجو هستش توی مالزی که  واقعا از لطفش متشکرم چون خیلی به ما کمک کرد و ما رو حسابی توی این سفر شرمنده خودش کرد بوسسسسسسسسسسسس

 

اینم درخت کریسمس هههههههه کریسمس مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیر
9 دی 91 23:42
العی قربونت برم چه بزرگ شدی چه قد کشیدی
خوش به حالتون که رفته بودین سفر همیشه به ددر
میگم عجب درخت کریسمس خوشگلی [
مرسی دوست جون از اینکه قدمتو سر چشم ما گذاشتی و به وبلاگ ارمان اومدی و نظر دادی بوسسسسسسسسسس
الناز مامان بنیا
13 دی 91 13:45
عزیزم مرسی بهم سر زدی پسرت و عاشقممم بخدا مثل خودت خوشکل نازه الهی قربونش برم برای اینکه بنیا رو لینک کنی یا هر کسی دیگرو اول پیوندهای وبلاگ باز کن ادرس وبلاک کپی کن بزار لینک میشه به این اسونی www.benya.niniweblog.com
دایی مصطفی
25 دی 91 19:09
مرسی نگین جان نتونستم کاری بکنم واستون که خیلی خوش گذشت باهاتون مخصوصا ارمان که کلی دلم واسه خودش و چنگش تنگ شده