ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

کارهای روزانه

1392/7/8 18:40
1,426 بازدید
اشتراک گذاری

ارمان عزیزم این روزها خیلی بامزه شده البته نمیدونم یکهو از دو هفته پیش شروع کرده به کامل صحبت کردن البته شعر ها رو می خوند مثلا شهر قالب پنیر که به صورت زیر می خواند

قالب پنیری  داشیم

واسه صبونه گیذاشیم

کلاخه اومدو بدش

رو درخ ..خودش

 ای کلاخ بیچاره

هیشی دوست نداره

اخرشم خودشو تشویق میکنه میگه آفنین

یا مثلا شبا که ما میخوابیم اقا پلیسه بیداره رو میخونه البته تقریبا نصفشو میخونه

یا حسنی ده شلمرود رو میخونه  البته بازم نصفشو

خلاصه یه ٤ و ٥ تایی شعر میخونه

از حرف زدنش بگم که خیلی بامزس همه جمله ها رو کامل میگه  مثلا میگه مامان کفش بپوش ههههههه اون روز خونه مامانم بودم به حرفش توجه نکردم بعدش که چند بار گفت کفش بپوش  و من نپوشیدم گفت (ای بابا )هههههههههههههه من مردم از خنده ههههههههههههههههه

یا مثلا وقتی دستش کثیف میشه میگه (مامانش دست کثیفه ببر بشورش)

یا مثلا وقتی خوابش میاد میگه( مامانش بریم لا لا ارمان خوابش میاد)

جدیدا شیر میخوره توی دهنش جمع میکنه و میریزه زمین بعدش میگه ممبشه می و خودش میخنده

هر وقت گشنش بشه یا تشنش بشه یا گشنش بشه میگه میگه اب میخوام یا عذا میخوام

صبح ها هم که با باش میره میگه دیدافظ باباش برو کاخونه هههههه

الانم نشسته روی پای من و میگه اینو بزنم ؟ (دکمه power ) بعدش خودش میگه بزنم خاموش میشه ههههههه

کلا تقریبا 80 درصد چیزایی که میخواد میگه اگرم اسم چیزی که میخواد ندونه میگه ازینا میخوام

کلا پسرم کلی بزرگ شده امروزم صبح تا ظهر پوشکشو باز کردم هر 1 ساعت یک بار بردمش دسشویی و اونجا دسشویی کرد ولی اخر کاری سر ظهر دیدم شلوارش خیس شده و وقتی میخواست بخوابه پوشکش کردم ولی کلا اصلا از پوشک خوشش نمیاد

ای روزا هم یعنی حدود 3 هفتس همش دستش توی دهنشه فکر کنم دندونش خیلی اذیتش میکنه  ایشالا زودتر دندنش در بیاد

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی درسا
4 آبان 92 1:56
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک خوش باشی و سلامت 120 ساله شی