ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

این روزها

1392/6/11 21:21
732 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی سرم شلوغه  و تو داری تند و تند بزرگ میشی البته من خیلی سعی میکنم برات وقت بزارم ولی باز دوست دارم بیشتر پیشت باشم عزیز دلم به قول تو همه سیم(همه کسم) تو همه چیز زندگی منی گل خوشگل من قراره از فردا ببرمت گلاس زبان دیگه دو روز توی هفته یعنی یکشنبه و سه شنبه میبرمت کلاس زبان البته کلاس بازی و ورزش هستش که به زبان انگلیسیه ولی امیدوارم که خوب باشه 

دیروز وقتی ارمان داشت شیر میخورد یکهو شروع کرد به بو کردن و گفت به به کفتم بوی پی میده گفت مامان و منو میگیییییی دلم هری ریخت که اخه چوچه طلایی این اخری که دیگه میخوام از شیر بگیرمت اینقدر حرفا و کارات بامزه شده که واقعا دلم نمیاد از شیر بگیرمت اینقد باهاش بازی میکنی و راز و نیاز میکنی که من دوست دارم قورتت بدم

امروز با مامن ناهید و بابامجید رفتیم بهشت زهرا و تو برای اولین بار رفتی سر خاک اقاجون جد مادریت و بعد رفتیم خونه عزیز جون و کلی اونجا بازی کردی و بعد برگشتییم اخه بابات طبق همه ایام تعطیل در حال کار کردن بود هههههههههه

 

پسندها (1)

نظرات (0)