ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

مسافرت تابستانی 92( مسافرت مارکوپولو)

1392/6/8 11:06
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممممممممممممممممم یه عالمه سلاممممممممممممممممممممممممم

فکر کنم سه ماهی هست نیومدم وبلاگ ارمانو اپ کنم

می خوام از مسافرتمون توی تابستون امسال صحبت کنم  ما امسال از ٧ مرداد ماه تا ١ شهریور  رفتیم مسافرت دیگه مسافرت زده شده بودییم ههههههههههههههههههه اخه تعطیلات کارخونه بود

اول از ٧ مرداد به مدت ٨ روز رفتیم قبرس جنوبی (قبرس اروپایی) جاتون خالی  خیلی خوش گذشت ما اول رفتیم لارناکا هتل ما گلدن بی بود که خیلی هتل خوبی بود واز صبح میرفتیم استخر هتل  تا ظهر , طهرم میرفتییم نهار میخوردییم بعد استراحت میکردییم عصر هم میرفتییم داخل شهرش که پر بود از مغازه و بار و دیسکو که تا اخر شب اونجا بودییم  4 شب اونجا بودییم و بعد رفتییم ایاناپا که به سواحل زیبا معروف بود هتل ما واقع شده بود به زیباترین ساحل اون شهر  که به nissi beach معروف بود که واقعا خیلیییییییییییییییییییییییییی زیبا بود واقعا دریا اونجا مثل استخر بود با شن های سفید که به طور کامل تا کف اب معلوم بود و دسته ماهی های کوچولو دور ما میچرخیدن واقعا خیلییییییییییییییی زیبا بود

توی این سفر که 100% بخاطر ارمان رفتییم ارمان کلی کیف کرد چون ما میخواستیم برییم مسکو ولی چون ارمان هنوز براش سخته راه رفتن و بیشتر توی بغل بود ولی اونجا حسابی شنا کرد با این بازو بند های شنا خودش به تنهایی میتونست شنا کنه که برای من و باباش خیلی جالب بود

بعد که برگشتییم پس فرداش رفتییم طالقان که مثل همیشه بود و 5  روز اونجا موندییم و با پسر عموی شوهرم یک روزشو رفتییم طالقان گردی و یک روزش رو هم از جاده کوهستانی از طالقان اومدییم جاده گچسر که اون روز خیلی خوش گذشت چون از صبح رفتییم تا 8 شب برگشتیم ههههههههههههههه

بعدبرگشتییم و هنوز لباسامون خشک نشده بود هههههههههههههههه رفتییم شمال ویلای 2000 مون و به مدت 4 روز اونجا بودییم بعد رفتیم ویلای محمود اباد  قصر دریا پیش بابا اینای خودم 2 روزم اونجا بودییم وبرگشتییم جاتون خالی خیلی تعطیلات پر باری بود و خوش گذشت

ولی واقعا دلم واسه تهران لک زده بودههههههههههههههزبانچشمک

ایشالا دوباره میام و براتون عکسای مسافرتمون رو میزارم

راستی من دارم روی پایان نامم کار میکنم واسه همین سرم خیلی شلوغه و نمیرسم سرموبخارونم هههههههههه

راستی یه چیز بامزه ارمان راه میره توی خونه و ای جونم اهنگ سامی بیگی رو میخونه میگه : ای جونم...عشگم.....همه سکم ههههههههههههههه اینقدر بامزه میخونه میخوای بخوریش ههههههههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)