ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

سفر شمال با عمو زاده پدری

1391/8/2 23:07
508 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

چند تا هم عکس از مناظر زیبای دوهزار تنکابن

 

 

روز پنج شنبه به همراه پسر عموی  همسری و خانومش و پسرشون راهی شمال شدیم و نزدیکای بعد از ظهر رسیدیم  اونجا چون من میزبان بودم نتونستم  زیاد لذت ببرم چون مشغول پذیرایی بودم  و  پسرشون یعنی بهراد 3 سالش بود و از ارمان بزرگتر بود و خیلی شیطون بود و داوئم گریه پسر منو در میاورد که این خیلی باعث ناراحتی من میشد ولی نمیتونستم چیزی بگم ولی به هر حال گذشت البته خیلی خوش گذشت چون من و خانوم اکبر (زهره*) هم سن بودیم و کلی با هم درد و دل کردیم و روز شنبه هم برگشتیم

الان شب چهارشنبه هستش و من در تدارک چشن تولد ارمان هستم البته فردا کلاسم رو میرم ایشالا که به خوبی و خوشی تولد بهترینم برگزار  بشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ازاده مامانه هانا
4 آبان 91 15:49
تولدت مبارک ارمان ناز من انشالله هزار ساله باشی خوشبخت خنده ات از ته دل گریه ات از سر شوق
مادر
5 آبان 91 0:37
سلام
تولد آرمان خان مبارک باشهانشاء ا...... سالهای طولانی با خوبی و خوشی زیر سایه بزرگترهای مهربونش زنگی خوبی داشته باشه.
راستی اسم پسر من هم آرمان هستش.به نظر من اسم آرمان بینظره.

مرسی از لطفت عزیزم ایشالا همه بچه ها سالم و سلامت باشن
دایی مهدی
6 آبان 91 22:27
سلام دایی تولدب مبارک عشقم جات خالی مامان و بابات برات سنگ تموم گذاشتن
تو عشق منیییییییییییییییییییی


مرسی دایی جون ارمان ایشالا برای شما(عروسی برادر نازنینمم) هم سنگ تموم میزارم
الناز(مامان بنیا
2 آذر 91 11:17
مامان و نی نی خوشکل