ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

راه رفتن ارمان

1391/6/28 0:24
484 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

امروز ارمان گل من به طور شگفتانگیزی بیشتر از اینکه چهار دست و پا بره راه رفت تشویقمبارکههههههههههههههههه پسرم امروز توی 10 ماه و 24 روزگی تونستی به طور کامل راه بری و خودتو نگه داری حتی تونستی با راه رفتن دور بزنی بدون اینکه بی افتی افرینننننننننننننننننننننننننننننننماچ دیگه پسرم خیلی بزرگ شده دیگه باید به فکر زن گرفتن براش باشمخندهالبته بچه های امروز خودشون زن انتخاب میکنن من باید به فکر رفتن به عروسی باشم ههههههههههههههههههههههورا

خدایا در فهمیدن و لذت بردن از این لحظات یاریم کن و شیرینی این لحظات را در خاطرم نگه دار امیننننننننننننننننخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر مامان تانیا
1 مهر 91 14:57
عزیزمممممممممممم مبارک باشه اولین قدمهات ایشالا که همیشه شاد باشی
حدیث
1 مهر 91 15:01
خاله من دختر خوبمیشناسم هاااا ههه ههههه قربون قدم های کوچولوت بشم من
سحر مامان تانیا
8 مهر 91 23:37
عزیزمممممممممممم گامهات همیشه استوار پسر کوچولوی زیبا
بابايي
18 مهر 91 17:16
AZIZAM HAMISHE BE KHODA TAVAKOL KON VA SALAMATI ARMAN KOCHLO RO AZ KHODA BEKHAH . KE KHODA HAME CHIZ AST DOSTETON DARAM
mostafa
26 مهر 91 10:06
مریم مامان پندار
30 مهر 91 22:16
قربون این دسته گل برم که تاتی تاتی میکنه الهی همیشه راه موفقیت زیر قدمهات هموار باشه فدات بشم پیش ما بیا عزیزم