ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

یک سالگی آرمان گلییییییییییییییییییییییییییی

1391/8/6 22:51
683 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بزرگ

پسر گلم یک ساله شد . مبارکههههههههههههورا

پسر نازم گل زندگی من ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی  و به همه ارمان های زندگیت برسییییییییقلب

یک سال با  شادی و گریه و خنده و ..... گذشت و چقدر سریع واقعا به سرعت یک چشم به هم زدن گذشت

خدای بزرگ من به واسطه این همه لذتی که به خاطر وجود پسر گلم به من دادی واین فرصت رو نصیبم کردی که معنای واقعی مادر بودن  رو  درک کردم متشکرممممممممممممممممممممممممممممم

پسرم اولین تولد عمرشو تجربه کرد و من هم برای اولین چشن تولد گلم هر انچه در توان داشتم برای گرفتن بهترین جشن صرف کردم و با کمک خدا جشن خوبی به پا شدماچ

انشالا در مطلب بعدی عکس میزارمقلب

آرمانم دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممممم تولدت مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو
12 آبان 91 17:02
آرمان گلم عشق خاله تولدت مبارککککککککک همیشه در کنار بابا و مامان گلت شاد باشی
الناز(مامان بنیا
2 آذر 91 9:29
سلام نگین خوشملم با اون پسر نازت
جطوری ادرس وب ارمان برام بزار با بنیا لینکش کنم شمارتم برام بزار ادرس بنیا www.benya.niniweblog.com

مرسی عزیزم از لطفت چشمات قشنگ میبینه