ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

اولین تولد من با حضور ارمان

1391/4/27 23:45
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زیبای من وسلام گل زندگی من

امسال اولین سالی بود که شما در روز تولدم حضور داشتی  البته پارسال هم توی شکمم بودی ولی امسال یه جور دیگه بود گلم

یادش به خیر پارسال تمام ارزوی من ختم در دیدن نینی کوچولویی بود که فقط لگد های کوچولوشو احساس میکردم ولی امسال با حضور ارمان گلم انگار تمام دنیا مال من هستش و امروز انگار تو هم متوجه شده بودی یه روز خاص واسه من هستش و تو با خنده های شیرینت  منو تا اسمون بالا میبردی گل خوشگل من

امروز با به یاد اوردن روز زایمانم به یاد مامان عزیزم افتادم واییییییییییی که میدونم چقدر درد اوره زایمان و تازه درک میکنم چقدر زجر رو واسه به دنیا  اوردن من تحمل کردی مادررررررررررررررررررررررررررم به درستی که بهشت به حق به زیر پای توست  با تمام وجودم برات ارزوی سلامتی و سعادت دارم وبا تمام عشق دست های گرمت رو که تا امروز دست  به دستم دادی و همیشه یاریم کردی بوسه میزنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)