ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

اولین قدم های ارمان خان

1391/4/24 0:20
523 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون که مهربونیش دریاست در مقابل یک قطره محبت مادر

سلام گل زیبای زندگی من سلام   و هزار بار سلام به معنای قشنگ سلامتی برای معنای زندگی من

پسرم از اول ماه هشتم با گرفتن اشیائ بلند میشد ولی از ٣هفته پیش شروع به حقظ تعادل و قدم گذاشتن کردهبغل و تا حالا تونسته ٣ قدم برداره و بعد میافته روی پوشکش نیشخند دیگه کارم درومد دیگه زندگی برام نمیزاره ههههههههههزبان از کارای جالبش بگم اینکه بیشتر اوقات دستشو به میز میگیره و پا میشه بعد که توفش میریزه روی شیشه میز  با دستش میکشه روی اون انگار این کارو تازه یاد گرفته چون دیروزم که خونه مامانم بودم با شلوارش که مامانم دراورده بود که پوشکشو عوض کنه داشت روی سرامیکارو تمیز میکرد هههههههههه انگار بچم خیلی اهل نظافتهمتفکر دیگه از شیرین کاری های جدیدش بگم که از پله دستشویی دائم بالا و پایین میره البته یه پله کوچیکه هاااااااااااا بعد دیروز موقع شام مامانم بردش که براش یه اهنگ بزاره وقتی روروئکشو داشت میکشید چند بار پشت سر هم به نشونه اعتراض گفت نه نه نه ماچ دیگه کامل هر چیزی رو بخواد میگه ادده  ماما و بابا و اووم به معنی حموم رو هم میگه مخصوصا اگه کسی بخواد بره حموم دیگه تغریبا از غذاهای سفره میخوره  البته حریره بادوم و فرنی هم میدم بهش  میوه هم بیشتر موز و طالبی میخوره البته سیب رنده شده با گلابم دوست داره خداروشکر بد غذا نیست البته مقدار زیاد نمیخوره منم زورش نمیکنم زیاد بخوره اخه بیشتر از اضافه وزن میترسم تا کمبود وزنش

راستی شاید بریم مسافرت نمیدونم فعلا که دنبال تور قبرس اورپایی هستم ولی خیلی میترسم که یک وقت خدایی نکرده مریض نشه گل پسریم نمیدونم باید حسابی تحقیق کنم ببینم کجا بهتره مخصوصا برای ارمانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahdi
22 مرداد 91 3:12
age migi arman khan eshkal nadare vali khan faghat male daei be kar mire mesle khan daeiiiiiiiiii


بابا خان دائیییییییییییییییی بزار ارمانم ارمان خان باشه دیگهههههههههه