ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

ارمان 6 ماههههههه شد

1391/2/5 12:40
482 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام عشق مامان

سلام گل زیبای زندگی من و سلام امید فردای مننننننننننننننننننننن

ارمان گل من ٦ ماهش تموم شدددددددددددهوراو واکسن ٦ ماهگیشو زد بغل

پسرم خیلی صبورانه تب و درد واکسنشو تحمل کرد و چون میفهمید با تکون دادن پاهاش دردش میاد مخصوصا پای چپشو زیاد تکون نمیدادقلب

به هر حال خدارو شکر این بارم به خیر گذشت و تا ٦ ماه دیگه از واکسن خبری نیستاوه

من و اقا پدری صبح روز یک شنبه با ارمان رفتیم مرکز بهداشت کنار مسجد سادات و واکسن ٦ ماهگی ارمان رو زدیم بعد از اینکه برگشتیم مامان ناهید اومد تا توی نگهداری ارمان کمکم کنه چون بهتر از من میتونه ارمانو سرگرم کنه ههههههههههههههه

تا بعد از ظهر مامان ناهید کلی با ارمان بازی کرد  و من چون دیشبش نخوابیده بودم از استرس یکم استراحت کردم . بعد از ظهر وقتی مامان ناهید میخواست بره خونشون  اقا ارمان برای اولین بار پشت سرش گریه کرد با کمال تعجب دیدم که دیگه متوجه رفتن کسی میشه تعجب

شب وقتی اقا پدری ارمان برگشت خونه اقا ارمان با وجود تب برای باباش کلی خندید ولی وقتی میخواست قطره استامینوفن رو بخوره کلی بالا اوردسبز وکلی گریه کرد در صورتی که استامینوفن خارجی با طعم البالو بود ولی هر دفعه میخواست بخوره کلی حالش بهم میخورد و گریه میکرد............. به حر حال هر چی بود تا صبح ارمان گلی نخوابید و همش توب بغل مامان و باباش توی خونه در حال گشت و گذار بود ولی صبح خدارو شکر خوب شد البته یکم نق نق کردساکتولی خیلی بهتر از دفعه پیش بود 

فردا شم رفتیم خونه مامان ناهید و من کمی استراحت کردم ولی خدارو شکر در کل خیلی بهتر از دفعه پیش بود 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ازاده مامانه هانا
8 اردیبهشت 91 17:14
مبارکهههههههههههههههههههههه نگین جونمممممممممممم . خدا رو شکر که راحت بودههههه. ببوسش گل مهربونه منو. خدا مامانتو برات نگه داره اگه نبودن ما چیکار میکردیم؟
جای واکسنشو ببوس خوشلمو


مرسی گلم از لطفت بوسسسسسسسسسسسسس
مامی مائده
9 اردیبهشت 91 22:57
6 ماهگیت مبارک عزیزمممممممم