ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

جوجه کوچولو

1391/1/31 18:33
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوی منننننننننننننننننننننننننننننننننننن

امروز وقتی از دانشگاه برمیگشتم خیلی دلم برات تنگ شده بود فکر میکردم  چجوری بغلت کنم عزیز دلمممممم خنده داره ولی تک تک سلول های بدنم تو رو میخواست گلمممممممممممممممقلب

وقتی دیدمت و تو لبخند زدی تمام خستگی هام تموم شد عزیزکمممممممممممم انگار اصلا خسته نبودم

وقتی شیر میخوری قند توی دلم اب میشه نمیدونم ولی به نظرم این لذت بخش ترین کار توی دنیاستبغلدوست دارم همیشه این لذت توی خاطرم بمونه تا ابد و هیچ وقت فراموش نشه ماچ

ارمان جانم تازه یاد گرفتی نازی کنی خیلی ماههههههههههههههه وقتی دستای کوچولوتو از بالا روی موهام میکشی و بهم خیره میشی میخوام  بخورمتنیشخند دلم میخواد همیشه اینجوری بمونی و همیشه با من مهربون باشی درست مثل حالا هههههههههه پس نباید هرگز زنت بدمچشمکهههههههههههه

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوباره یادم افتاد یکشنبه یعنی پس فردا میخوام واکسن 6 ماهگی شما رو بزنیم الهی بگردم برای شما که دوباره میخوای زجر بکشی خیلی ناراحتم البته مامان ناهید این چند روز حسابی تقویتت کرده و کلی عصاره بلدرچین و ماهیچه بهت داده که واسه واکسنت اماده بشی . امیدوارم بدنت واسه واکسن اماده باشه عزیزمممممممممممممممممممم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارنا مامان آرمان
5 اردیبهشت 91 12:06
سلام گلم ای جیگرشووووو پسمل منم آرمان میای دوست آرمان من بشی؟ راستی عزیزم من لینکت کردم