ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

اولین مسافرت پسری به سرزمین اجدادی

1391/2/9 19:15
451 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممم گل نازم

الان که دارم مینویسم  شما نشستی کنارم و گوشه کامپیوتر رو لیس میزنی هههههههههههههههههههههههههه

تعطیلات این هفته که از 4 شنبه شروع شد تا جمعه ما رفته بودیم طالقان سرزمین اجدادی بابا مهدی

خیلی خوش گذشت سه نفری کلی کیف کردیم البته مامانی و بابایی و عمه میترا هم بودن ولی اونا همش مسجد بودن چون دایی پسر عموی بابا فوت شده بود اونا همش باید میرفتن مسجد بعدا بزرگ میشی رسوم اونا رو متوجه میشی

ازت خیلی عکس گرفتیم و چند تاشو میزارم برات گلم

 

 

اینم ارمان گلی با بابامهدی که دستش دوباره توی دهنشه این اقا خوشگله

 

اینم ارمان لای شکوفه های هلووووووووووووووووو خودشم هلوییییییییی هستش واسه خودش

 

اینم چند تا عکس هنر ی از دریاچه طالقان که بابا مهدی انداخت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی مائده
9 اردیبهشت 91 22:58
چه عکسای قشنگی و چه گل پسر قشنگی


خاله جون مرسییییییییییییییییییی
روشا...مامان ساینا
9 اردیبهشت 91 23:29
ماشالا به این گل پسر که عین هلو خوردنیه
خدا حفظت کنه تپل مپل
لبت همیشه پر از خنده باشه


مرسی خاله جون لطف داری و متشکرم که وبلاگ ارمانو دیدین
مامان متین وکسرا
10 اردیبهشت 91 2:53
چه طبیعت بکری من عاشق این جورجاهامشمارولینک کردم اگردوست داشتید شماهم این افتخار روبدید


دست شما درد نکنه عسیسمممممممممممممم شما هم بفرمائید طالقان
ازاده مامانه هانا
15 اردیبهشت 91 12:29
واااااااااااااااااااااااااااااااای چه جای قشنگیه نگیییییییییییییییین. حتما باید یه س برم. چه عکاس هنرمندی چه عکسای قشنگی گرفتهههه حال کردم خلاصهههههههههههه هلوی منو بببببببببببببببوسسسسس دلم براتون تنگشدههههه