ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

اخرین روز سال 90

1390/12/29 13:52
494 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

اخرین روز سال 90 هستش و کم کم داره زمین از خواب زمستونی بیدار میشه و دوباره جون میگیره

دوباره گلها در میان و درختا شکوفه میزنن و پسر نازنینم اولین بهار زندگیشو لمس میکنه

خدایا شکرت .خدایا هزاران بار شکرت به خاطر این همه نعمت های فراوان و خدایا شکرت که امسال به خانواده ما ارمان رو اضافه کردی .............بغل

امسال بهار رنگ و بوی دیگه ای داره چون امسال جشن اومدن بهار رو با کسایی میگیرم که خیلی دوسشون دارم و البته با فرشته زیبایی که خدا بهم هدیه دادهفرشته

ادرمان من زیباتترین و شیرین ترین سن رو داره فکر میکنم الان دیگه اوج شیرینی یک بچه باشهخوشمزه

اینقدر مهربونه که به همه میخنده و توی خیابون یا مغازه و هر جایی که برای خرید رفتیم کلی همه قربون صدقش رفتن و از دیدنش لذت بردن

پسرم عاشق ماهی عید هستش و همش دستشو میاره طرف تنگ ماهی و میخواد بگیره و بخوره ماهیارو هههههههههههههههههههنیشخند

دیروز وقتی تنگ رو گذاشتم روی میز حال پسرم داشت نگاه میکرد ماهی ها رو و من دیدم میتونه بودن اینکه بگیرمش بایستهتشویق

جد یدا هم عاشق تاپ سواریه و هر روزتوی صندلی غذا که اقا پدری اون رو  حالت تاپش تبدیل کرده و توش باطری گذاشته سوار میشی و کلی کیف میکنی عزیزکمقلب

ایشالا همیشه شاد باشی و سالم گلکم  سال اینده میام و برات مطلب جدید مینویسم

تا سال دیگه باییییییییییییییییییییینیشخندبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 14:04
سلام من در این سال جدید سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.
روشا
4 فروردین 91 17:45
سلام آرمان خان گل اومدم سال جدید رو بهت تبریک بگم عزیزم با مامان و بابا سال خوبی رو شروع کنی ایشالا پر از خیر و برکت و سلامتی و شادمانی...