ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

ارمان و مسابقه نی نی لخت

1390/12/22 9:50
2,041 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممممم جیگر مامان

امروز صبح از خواب که پاشدی  گفتم بهترین فرطت برای عکس گرفتن از شماست  برای مابقه نی نی کوچولوهای پائیزی که موضوع نی نی لخت وپوشک بود

منم شما رو لخت کردم و ازت عکس انداختم گلم ههههههههههه

خدا کنه این عکس کار دستمون نده و شما سرما بخوری گلکم

الهی قربون اون لبخندت برم که همیشه روی لبات هست خوش اخلاق مننننننننننننننننننننننماچ١٠٠٠ تا بوس برای گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سحر مامان ارشاک گوگولی
22 اسفند 90 10:17
عزیزم خوش اخلاق نازی چه خنده ماهی بوس خاله جون
مریم مامان پندار
25 اسفند 90 0:46
لبخندتو قربون
گلاره
25 اسفند 90 0:47
عسل خالههههه وبلاگت مبارک عزیزم دست مامانت هم درد نکنه بالاخره برای پسملی وبلاگ درست کرد
ازاده مامانه هانا
25 اسفند 90 1:46
گله من خیلیییییییی عکس باحالی انداختی ازش نگین بخورمش همین طوری لخت و پتی نگین از طرف من یه پوف بکن تو شکمش
نهیر
4 فروردین 91 0:35
واسه اون لبخندت واسه اون میمیهای خوشمزت و کلاهت