ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

نوروز سال 91

1391/1/12 19:07
498 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

امروز دوازدهمین روز نوروز ٩١ هستش و پایان تعطیلات نوروزی

لحظه سال تحویل من و ارمان و باباش کنار سفره هفت سین با هم بودیم و جشن گرفتیم بعد رفتیم بالا  و اولین مهمونی عیدمونو رفتیم ناهار هم خونه عزیز جون بودیم و ................ همین جوری تا روز ٦ عید در حال دید و بازدید عید بودیم و پسرم حدود یک میلیون عیدی جمع کردنیشخند و قرار شده بعد از عید براش حساب باز کنیم یا سکه بخریمهورا

روز ٧ عید ما همراه خانواده همسری رفتیم شمال ویلای تنکابن تا روز ٩ با هم بودیم بعد صبح ١٠ رفتیم محمود اباد ویلای قصر دریا پیش بابا مجیدی و مامان ناهیدی و دایی مهدی و کلی خوش گذشت بهمون و روز ١٢ برگشتیم و ساعت ٤ صبح خونه بودییم ........

خداروشکر سال گذشته سال پر باری بود ایشالا امسال هم سال پر باری باشه برای همه مردم

راستی یه عکس هم از اقا ارمان و سفره هفت سین دارم که روز سوم عید گرفتم این اولین باری بود که خوش تونست تعادلشو حفظ  کنه و بشینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
12 فروردین 91 19:50
با سلام . ضمن تبریک بخاطر وبلاک قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای سفر به مشهد مقدس به روز شد . خوشحال می شیم اگر با تشریف فرمایی خودتون ، و گذاشتن یک نظر این سفر ملیسا رو خاطره انگیز تر و زیباتر کنید . منتظر حضور شما در وبلاگ ملیسا جوون هستیم .
ازاده مامان هانا
17 فروردین 91 22:55
قربون اون نگا کردنت بشم که هر وقت وبتو باز میکنم داری به من نگا میکنی بوووووووووووووووس مامانش بیا وبشو اپ کننننننننن دلم ضغف کرد





akram
19 فروردین 91 14:41
وای عزیزه دلم تو چقدر ماهی ! خاله اکرم قربونش بشه! بوس!