ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

ارمان و اخرین روزهای سال 90

1390/12/21 12:33
401 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام ارمان نازنین منماچ

دیگه روزهای پایانی سال ٩٠ با سرعت برق و باد طی میشن و تو داری با سرعت هر چه تمام تر بزرگ میشی گلکمممممممم

کاشکی میشد خاطرات این روزهارو  با تمام لذتش نگه داشت و هر وقت دیگه ازشون لذت بردخیال باطل

ساعتا عین دقیقه ها و روزها عین یک ساعت سپری میشن

انگار همین دیروز بود توی دلم بودی و داشتی تکون میخوردی و ارزوی دیدنتو داشتم عزیزکم

درست پارسال همین موقع بود ومن تازه ١.٥ ماهم بود و تازه اول ویار هاملگیم همش به خودم میگفتم میشه این دوران زود بگذره و من نی نیمو توی بغلم بگیرممممممممبغل

حالا تو کنارم هستی و من از تمام دقایق با تو بودن لذت میبرم ارمانمممممممممممممماچ

اینم یه عکس باز از خوابیدنت فرشته من ببین چقدر پاک و معصومانه میخوابیساکت

راستی شما جدیدا میتونی دستتو بالا ببری و چیزایی که میخوای بگیری

و دو تا کلمه بووووووو و ماممممممممممممممم رو هم زیاد تکرار میکنی

ووقتی دستاتو میگیریم اول جات نشسته و بعد روی پاهات میایستی گل منتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نهير
21 اسفند 90 12:55
آرمان نازنينم از الان سال جديدت مبارك انشاا... سال خوبي در كنار ماماني و بابايي داشته باشي اون شلوارتم بخورم كه تا سينت بالا امده
یاسمن مامان رادین
21 اسفند 90 13:00
عزیز خاله الهی که سال خیلی خوبی رو با بهترین لحظه ها در کنار مامان جوون و باباجوون داشته باشی. قربوون اون لپای توپولیت برم عسیسم.
مامان عرشیا
22 اسفند 90 0:26
چه پسر نازیییییییییی .عزیزم چه معصوم خوابیدی عشق خاله .