ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

ارمان شیشه میخورد

1390/12/1 9:53
285 بازدید
اشتراک گذاری

به نام حق

سلام قند عسل مامان

بلاخره شیشه خوردی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتشویق

دیشب شیر من خیلی کم شده بود به خاطر استرس و تو گشنت شده بود منم شیرمو توی شیشیه دوشیدم و بهت دادم توام خیلی قشنگ خوردی ............... پس وقتی گشنت بشه شیشه رو هم میگیری  خیلی خوشحال شدم این یه توفیق اجباری شد تا من بفهمم و خیالم راحت بشه و دیگه نگران شیر خوردنت نباشم گل قشنگمممممممممممممممممم

امروز صبح وقتی از خواب پاشدی دیدم حسابی شنگولی وبردمت بالا تا مامانی و بابایی باهات بازی کنن ولی هر چی زنگ زدم در رو باز نکردن  متفکر تو هم طبق معمول دستت رو کردی توی دهنت و شیر روی من بالا اوردیسبزو اومدیم پایین وقتی گذاشتمت روی تخت شما خودت با تلاش غلت زدی و من برگردوندمت وشما دوباره غلت زدی هوراااااااااااااااااا پسرم دیگه بزرگ شدهههههههههههههههههتشویقماچ

من از همین چهارشنبه میرم دانشگاه البته چنجشنبه رو نمیرم چون وقت واکسن شما هستش گل من

خیلی دوست دارم پسر قشنگمممممممممممممممممماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)