ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

اولین غلت زدن

1390/11/30 9:24
313 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

سلام کوچولوی مامانماچ دیروز که رفته بودیم خونه مامان ناهیدی و بابا مجیدی وقتی ما مشغول شام خوردن بودیم شما هم طبق معمول مشغول دست خوردن بودی دیدیم که با زحمت زیاد برای اولین بار غلت زدی و همگی برات دست زدیم و شما از صدای دست ما ترسیدی و تعجب کردی ههههههههههههههههماچقلب

راستی دیروز رفتیم ثبت نام دانشگاه همراه بابا مجید و مامان ناهید . با کلی زحمت تونستم تا قبل از ظهر کارارو تموم کنم و کلاسام چهار شنبه و پنجشنبه از ساعت 10 تا 14 هستش گل من و بعدش زود میام خونه که با شما باشم و شما هم قراره پیش مامان ناهید بمونی و مطمئنم که از من بهتر از شما مواظبت میکنه گل پسرمممممممممممممم

صبح  کنار شما خوابیدم و از حالا احساس دلتنگی کردم و کلی بوسیدمت و بو کردمت و اشکام سرازیر شدودلم برات تنگ شد............... نمیدونم همش به خودم میگم به سختیش میارزه ناراحتیا نه؟

 

ایشالا خدا کمک میکنه و این راه به خیر و خوشی پیموده میشه

پسرم بهت قول میدم زمان هایی که پیشت هستم جبران تمام لحظه هایی که پیشت نبودمو بکنم یکی یه دونه منننننننننننننننننننننننننننننقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)