ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

اولین جمله

1391/9/18 20:52
764 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممم کلی ذوق کردم وقتی ارمانم اولین جمله کوتاه زندگیشو گفت

البته خنده داره ولی بامزه است

وقتی میخواستم پوشک ارمانو عوض کنم براش شعر میخوندم: ارمان کوچولو جیش کرده ..... شلوارشو خیس کرده

تا دیروز که متوجه شدم وقتی میگم ارمان کوچولو یکهو ارمان  با زبون بامزه خودش میگه دیش کده هههههه پسرم اولین بار تونست برای حرفش فعل به کار ببره ماچهوراقربونت برم عزیزم که اینقدر باهوشی

راستی تاریخ 13 اذز هم پنجمین دندونش درومد البته ششمین هم داره در میاد

از مهارتاش بگم که کاملا راه که چه عرض کنم میدووهه

کاملا مهارت توی داغون کردن خونه داره ههههههههههههههههه

با صدای ایفون میره به استقبال بابا جونش جلوی در

کاملا با درس خوندن من مخالفه ههههههههه هر وقت جزوهامو باز میکنم میره روشون ویا اگه خودکار دستم باشه ازم میگیره و روی کاغذ میکشه میگه اااابووووووو یعنی چشم چشم دو ابرو میکشم هههههههههههههههه

پیریز برق رو روشن و خاموش میکنه و مخصوصا ماشین ظرف شویی و لباسشویی رو روشن میکنه

جدیدا هم که ساعت 8 شب میخوابه و 7 صبح بیدار میشه اخه به ساعت مالزی این ساعتا یعنی 12 شب و 10 صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)