ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

ارمان گلی راه میرود

1391/6/19 16:34
443 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای یکتا

یک ماهی میشه که ارمان سهی داره راه بره ولی میترسه و اشیاو رو میگیره ولی تا امروز تونسته بود ٣ تا ٤ قدم به تنهایی راه برود و وقتی دستشو (فقط یک دستشو) بگیریم کامل راه میره مثل یک اقای ناز تا اینکه امروز تونست به تنهایی ١٠ قدم برداره و خودشو کنترول کنه که این خیلی باعث ذوق کردن من و مامان ناهید شد . دیگه پسرم اینقدر بزرگ شده که راه میره بغلدوست دارم مامان به اندازه تک تک سلول های بدنم دوست دارم

راستی ترم جدید رو ثبت نام کردم ٤ شنبه از ساعت ١٠ صبح تا ٤ بعد از ظهر و پنج شنبه از ساعت ٨ صبح تا ١١.٣٠ عصر

یه خبر دیگه بابا مهدی برام موبایل خریدنیشخند دیروز وقتی داشتیم میرفتیم طرف بازار موبایل تا شماره های تلفن بابا مهدی رو به موبایل جدیدش انتقال بده توی یک حرکت انتحاری ظرف مدت ٣٠ دقیقه و از اولین مغازه موبایل خریدیم  سونی اس اکسپریا جدید ترین گوشی امروز توی برند سونیخجالت

پی نوشت: دیروز ارمان گلی اومد اجازه نداد بنویسم راستی علت گوشی خریدن من و بابات این بود که گوشی جفتمونو کردی توی دهنت و سوزوندی اقا پسر گل

نمیدونم نوشتم یا نه این چند وقت که راه افتادی دیگه هیچ چیز از دستت در امان نیست در کابینتا که همیشه بازه و در حال بهم ریختن اونا هستی باور نداری؟ بزار یک نمونه از کاراتو نشون بدم

دیدی؟ خیلی شیطون شدی ماشالا که درسته من همش باید دنبالت برم تا خراب کاریهاتو درست کنم ولی خیلی کارات بامزس ههههههههه قربونت برم گل مننننننننننننننننننننننننننننننننننماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سوگل
18 شهریور 91 23:36
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید
دوستدارم عزیزم


اره سوگل جون لینک کن مرسی عزیزم
pani
19 شهریور 91 0:44
سلام خاله اگه میشه کمک کن تا من تو مسابقه نی نی های با حجاب برنده بشم وبلاگ کودک من مسابقه شماره 3 عکس شماره10 پانی خیلییییییییییییییییییی ممنونم