ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

خونه تکونی شب عید

1390/12/15 23:19
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممم عشقم سلام عمرممممممممممممممم

ارمان گل من امسال توی خونه تکونی شب عید شرکت کردقلبماچ البته با آروم بودنشششششششماچ

من و بابا مهدی هم حسابی خونه رو واسه عید اماده کردیم

امسال میخوایم سه نفری کنار سفره هفت سین بشینیممممممممممم هورااااااااااااااااااااااااااهورا

سال 90 خیلی برای من سال خوبی بود و ازخدای مهربون خیلی متشکرم که اینقدر به خانواده ما لطف کرد و این گل ناز رو به ما هدیه داد تا در کنارش خوشبختیمون دوچندان بشه .......... خدایا شکرتتتتتتتتت

یه اس ام اس قشنگ گرفتم که یه شعر زیبا بود میخوام اینجا برات بنویسم گل من

زندگی بافتن یک قالی ست

نه به آن نقش و نگاری که خودت میخواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده

تو در این بین فقط میبافی

نقشه را خوب ببین

نکند اخر کار قالی زندگیت را نخرند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)