ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

واکسن 4 ماهگی ارمان

1390/12/13 23:39
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم پسر نازم

هفته پیش واکسن ٤ ماهگیتو زدیم عزیزکم و شما ٢ روز تب کردی و حدود ٧٢ ساعت درد داشتی منم همراه مامان ناهید و اقا پدری بیدار بودیم و همش شمارو بغل میکردیم چون وقتی حتی برای ١ لحظه شما رو روی تخت میز اشتیم شما از درد گریه میکردی الهیییییییییییییییییییییییییییییی گل من قربونت بشم ناراحت

گلکم وقتی تو درد داشتی منم تمام وجودم درد داشت.. وقتی تو تب کردی منم بدنم از شدت تب میسوخت  شاید برای تو این درد زیاد نبود ولی برای من ................. گریهههههههههههههههههههههه

اینقدر با تو درد کشیدم که تمام هفته مریض شدم گل من تازه مفهوم مادر بودنو درک کردم تازه فهمیدم وقتی میگن باید مادر بشی تا بفهمی یعنی چیییییییییییییییییییییگریه

دلم واسه مامانم سوخت چطور یه بچه ١٤ ساله میتونه این چیزارو تحمل کنه؟

گل من به هر حال گذشت کاشکی یه روز تو این مطلب رو بخونی و بفهمی چقدر واسه ما عزیز هستی ارمانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)