ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

ارمان خوش قدم

1390/11/27 15:03
355 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

من امروز یه خبر خیلی خوشحال کننده گرفتم که اینو مدیون برکت وجود تو و زحمتای اقا پدری هستم

امروز وقتی میخواستم برم خونه عزیز جون وقتی موبایلمو باز کردم دیدم چندتا پیامک دارم وقتی خوندم دیدم از طرف دانشگاه پیام تبریک فرستادن به مناسبت قبول شدم در مقطع فوق لیسانسهورا خیلی خوشحال شدم و فورا به اقای پدرو مامان ناهید و بابا مجید و دایی مهدی خبر دادم اونا هم تبریک گفتن و کلی ذوق کردنماچ

امروز پنجشنبه هستش و شنبه قراره برم ثبت نام کنم واز هقته اینده کلاسام شروع میشه

فقط یه مشکلی هست.................... اونم شیر خوردن شما که واقعا استرس بهم میده

میخوام توی این یک هفته عادتت بدم به شیشه که بتونم شیر خودمو برات بزارم که مامان ناهید بتونه بهت شیر بده گلکم

 

راستی صبح وقتی داشتم از خوشحالی بالا و پایین میپریدم تو هم کلی خندیدی گل مامان بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

 

یه دنیا دوست دارم عروسک خوش قدم منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو
27 بهمن 90 15:42
مباركههههههههههههههههههه نگين جونم خيلي خوشحال شدم عزيزم


نایسل
16 اسفند 90 0:00
واییییی خیلی نازه عزیززز دلم خدا حفظش کنه یه عالم بوسسس