ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

آرمان و اب بازی

1391/4/10 22:38
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیدینننننننننننننننننننننن بغلپسرم  جدیدن توی سینک خونه مامی ناهیدش اب بازی میکنه

مامانم یک بار پای ارمانو گذاشت توی سینک که خنک بشه ولی از اون به بعد هر وقت رفت ةرف بشوره یا کاری انجام بده توی اشپزخو نه ارمان گلی دنبالش راه میافته و ناله میزنه که بره اب بازی مامانمم اونو گذاشت توی سینک که کامل اب بازی کنه هههههههههههههههههه

ارمان واقعا عاشق اب بازی هستش و کافیه من یا مامانم برییم حمام زود میاد دم حموم اینقدر گریه میکنه و با روروئک خودشو میزنه به در حموم که بره توی حموم فکر کنم یکم ژن ماهی داره زبانماچ

راستی ارمان جدیدن خیلی حرفهارو یاد گرفته مثل ادده یعنی بده هر چی رو بخواد میگه ادده

الان داشتم فیلم های بچگیشو میدیدم که چطور تقلا میکرد حرف بزنه و نمیتونست وای که چقدر سریع میگذرههههههههههههههههههههههههه گریهمن نمیخوام این روزا زود تموم بشه خدایااااااااااااااا

اونوقت هوس میکنم  یه بچه دیگه بیارمااااااااااااااااااااخیال باطلخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزو
11 تیر 91 10:31
نگين ني ني خيلي خوبه 4 تا ديگه بيار ههههههههههههقربون اين ماهي تپلي
hodeys
18 تیر 91 10:40
فدا فداااا من عاشق حموم کردن بچه تو سینکم هه ههه ماشالاه آرمان توپوی