ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

مهمونی خاله مریمییییییییییییییییی

1391/2/18 23:23
727 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای همه نی نی قشنگاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلاممممممممممممم به ارمان گل مامان

از شنبه بگم که رفته بودیم خونه خاله مریمییییی و هانا خانوم گل که این دفعه هم خیلی به من و شما خوش گذشت و شما حسابی شیطونی کردی چشمک ................. ولی خیلی جای همه بچه های نینی سایت خالی بود مخصوصا خاله گلاره و بنیتا خانومیییییییییی

شما اونجا حسابی با اسباب بازی هانا خانوم بازی کردی و هر چی بنیتا خاله سارا یا هانا دستش بود رو میگرفتی ههههههههه خوب باید یه جورایی نشون میدادی که پسرینیشخندولی در کل خیلی اقا بودی و من رو اذیت نکردی الهییییییییییییییییییی قربونت برمقلبماچ

اینم چند تا از عکس های مهمونی

 

اینم اخرش داشتیم میومدیم خونه شما و اقا ارمان خاله ارزو توی حیاط خونه خاله مریم انداختین

اینم مال دیروزشه که داشتیم میرفتیم ددرررررررررررررر با بابا مهدی ههههههههههه این ربطی به خونه خاله مریمییییی نداشت

قهقههماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان پندار
19 اردیبهشت 91 0:04
خوش گذشته؟
خوشبحالتون که نزدیک هم دیگه هستین
من دلم میخواد بیام تو این قرار ها
قربون این تاب سوار برم من

مرسیییییییییییییییییییییییییی عزیزم ایشالا شما هم اومدی تهران حتما قرار میزاریم با هم

گلاره
19 اردیبهشت 91 21:40
خاله جون همیشه به گردش نگین جون یه قرار پارک بانوان بزاریم دیگه دلم براتون تنگ شدههههه
بابای امیرحسین
20 اردیبهشت 91 20:22
چه قدر فرشته ناز اینجا هست.
ماشالله
چه نازنین پسری.
دل آدم آب میشه. لپای نازشو ببسوین.
خدا سلامتش بداره


مرسی از لطف شماااااااااااااا
سحر مامان تانیا
25 اردیبهشت 91 13:49
ای جونمممممممم چقده ماه شدی عزیزم.. ایشالا همیشه خوش باشی
آرزو
25 اردیبهشت 91 14:42
قربون تو پسر قرمز پوش برممم من بوسسسسسسسسسسس
sarina مامان آرمان
26 اردیبهشت 91 17:59
ای جونم انشالله همیشه سالم و تندرست باشی
sarina مامان آرمان
28 اردیبهشت 91 12:51
همیشه خوش باشی گلممممممم