ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

کارهای جدید ارمان در استانه 18 ماهگی

1392/1/31 23:09
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم کارای جدید ارمان رو بنویسم که خیلی بامزه هستش اول اینکه تا کنترل رو میبینه فورا میده به ما و میگه نانای یعنی اهنگ بزار برقصم بچم کلی قرتی تشریف دارن بعدشم وقتی بابایی (بابای همسری) از پله ها میره بالا از لای در صدا میکنه بابایی نمیدونم چهجوری تشخیص میده بابایشو خودش کفش و جورابشو تغریبا میپوشه و زود میگه برییم ددر . راستی وقتی نشسته باشیم میاد دستشو میزاره زیر ما و میگه اخ اخ یعنی دستم زیرت مونده پاشو هههههههههههههه از الان کلک تشریف داره راستی وقتی میشینم پای میز ارایش میگه ممه تا بغلش میکنم فوری شروع به دست زدن به وسایلم میکنه از پله هام خیلی راحت بابا و پایین میره مثل ادم بزرگا دستشو میگیره به نرده و بالا و پایین میره منم قلبم همش در حال کنده شدن از دست اقا که میخواد مستقل باشه و وقتی میری طرفش دعوات هم میکنه ههههههههههههههههههه راستی اسما رو هم تغریبا میگه دائی میتقا (میترا) ننین(نگین) مامان نانا (مامان ناهید)ادیش(بشین )  دادا نیس( دائی نیست) داغ ( به همه چیز که نتد باشه یا داغ باشه میگی داغ) خلاصه همه کلملتیکه بگیم مثل بلبل تکرار میکنه این پسر باهوش منقلبماچ

دوست دارم بیشتر در مورد کارای ارمانم بنویسم اولا وقت ندارم و دوما حضور ذهن ندارم ایشالا دوباره وقت کردم میام و مینویسم

پی نوشت: پسرم از دیروز یروز یعنی روز چهارشنبه یاد گرفته بگه: ای  داو یو (i love you ) ههههههههههههه مامانی من یادش داده تازه داره سعی میکنه چیزای دیگه رو هم یادش بده افرین مامانی جونمتشویق راستی وقتی دراز میکشه و خودشو میکشه بعد از خواب میگه اخیش یا وقتی ماساژ میده ادمو میگه اخیش هههههههههههه خیلی ماه شده اگه دیدین خوردمش  ایراد نگیرینا اخه خیلی خوشمزه شدهبغلزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلاره
8 اردیبهشت 92 23:12
من قربونت برم خاله که انقدر باهوش و با نمکی


مرسی خاله گلاره جونم بوسسسسسسسسسس