ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

عید سال 92

1392/1/18 18:53
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه سلام جدید به شیوه سال ٩٢

سال جدیدم  اومد عید شد ١٧ روز مثل باد و برق دگذشت سال ٩٢ هم تموم شد اره سال ٩٢ وقتی ١٧ روز عید به این تندی گذشت کل سال هم به همون سرعت میگدره و حسرت این روزایی رو که با تمام وجودم دارم از بودن با ارمان شیرین قند عسل هستم به دلم بزاره ................

خدایا خیلی دوست دارم خیلی اینقدر دوست دارم که نمیتونم به زبون بیارم اخه یکی از زیباترین نشونه های قدرتت رو هر ثانیه میبینم اخه چه جوری این فسقلی کوچوله ایقدر زود بزرگ شد که وقتی میریم بیرون و پشت ویترین مغازه ماشین اسباب بازی میبینه میگهههه : مامان میقام دیددید یعنی این ماشینرو میخوام اخه دیگه پسرم خیلی بزرگ شدههههههههههههههههههههههههههههه  وقتی اینجوری ازم چیزیرو میخواد میخوام کلا بکنمش توی دهنم بخورمش هههههههههههههههههههههههه

امسال عید خیلی خوب بود خدارو شکر من و ارمان و باباش کلی از با هم بودن لذت بردییم و مسافرت هم فقط شمال رفتییم که اونم خوب بود ایشالا زود بتونم بیام عکس بزارم

فعلا سرم شلوغه اخه اخر هفته مهمون دارم هفته دیگه هم شاید بریم مشهد ولی هر وقت وقت کردم میام و عکس میزارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)