ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

سفرنامه 2

1391/10/20 1:21
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

میخوام یک سری دیگه از عکس سفرمون به مالزی رو بزارم

اینجا اکواریوم klcc یکی از بزرگترین مراکز خرید کوالالامپور هستش که خیلی زیبا بود از همه نوع ماهی و کوسه و .......... توی این اکواریوم بود ولی هیف که ارمان بیشتر از این که بتونه از دیدن این ماهی ها لذت ببره از ریل وسط اون خوشش میومد هههههههههههههههه

راستی توی mbc3 این فطاره رو نشون میده ارمانم خیلی کاتونشو دوست داره وقتی شعرش شروع میشه میاد جلوی تلویزیون و شروع یه رقصیدن میکنه خیلی بامزه مه شعرش به انگلیسی هستش که الکی لباشو تکون میده انگار داره لبخونی میکنه هههههههههههههههههه

اینم یک نمونه از کنجکاوی های اقا ارمان توی ماشین لباسشویی ههههههههههههههه

من توی سفرمون به مالزی حدود 600 عکس گرفتم ولی راستش حوصلم نمیگیره همه رو سایزش رو کوچیک کنم بزارم هههههههههههههه خیلی تنبلم نه؟؟ ههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلاره
7 بهمن 91 22:20
سلام عزیزم.کجایی خبری ازت نیست قرار بود به من زنگ بزنی. اون آقا قند عسله رو هم از طرف من ببوس

مرسی گلاره جونم ولی ما همه حسابی مریض شدیم خیلی حال همه ما بده ببخشید که بد قول شدم عزیزم