ارمان ارمان ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

ارمان عشق من و باباش

تولد گروهی نی نی سایتی

1391/8/23 21:01
1,354 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربونم

امسال بعد از گرفتن جشن تولد ارمان گلی تصمیم بر این شد که تولد گروهی توی play house خیابون الهیه هم یه جشن تولد گروهی با بچه های نی نی سایت دوستای ابان ماهی ارمان بگیریم

خدا رو شکر خیلی خوش گذشت به نظر من حتی از تولد خود ارمان هم بیشتر به من خوش گذشت و خوشحالم که این اولین سال رو به خاطره های خوش تبدیل کردم البته بنیتا جون و ارمان جون و... نبودن و خیلی جاشون خالی بود

اینم یکسری عکس از اون روز زیبا تاریخ 13/ابان/1391 که اتفاقا روز عید غدیر هم بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ازاده مامانه هانا
26 آبان 91 3:49
ای جوووووونم اینارو نگا تولد همتون مبارک دوستتون دارم یه عالمه

تولدت مبارک ارمان همزاد دخترم
پسرمی دیگه نه؟


ازاده جونم مرسی از لطفت واقعا جاتون خالی بود مخصوصا جای هانا جونم